Το αγόρασα καινούριο το ’05 32000€
Έπρεπε να πάρω διαμέρισμα τότε και όχι μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά είναι από τα λάθη που το μετανιώνεις μετά…
Τεσπά σαν αμάξι ήταν τέλειο, άνετο, ταξιδιάρικο. Το σταμάτησα από την κυκλοφορία (παρέδωσα πινακίδες) το 2019 γιατί πήρα διπλοκαμπινο επαγγελματικό και δεν υπήρχε λόγος να συνεχίζω να δίνω 660€ τέλη και 2η ασφάλεια.
Τα χρόνια που το κυκλοφόρησα έκανα 300000χλμ απροβληματιστα* με τα σέρβις του όπως προβλέπεται 2 αλλαγές ελαστικών 1 αλλαγή σετ συμπλέκτη και ότι άλλο σε αναλώσιμα. Δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα εκτός από τις πρώτες ημέρες που είχε θέμα με το μπλοκ του πολλαπλασιαστή στα μπουζί, αλλά ήταν εργοστασιακό και αλλάχτηκε δωρεάν από την εγγύηση 2 φορές σε 2 μήνες. Από τότε και μετά δε ζήτησε κάτι άλλο. Ακόμα τώρα που κάθεται 5 χρόνια έξω, είναι άριστο και δεν έχει εμφανίσει δείγματα σαπιλας ή καταστροφής της μπογιάς, που πάει να πει η πεζό έκανε καλή προεργασία στο φινίρισμα των μετάλλων. Κατανάλωση είχα 9.5-11λτ/ 100χλμ. Υγραέριο το είχα από τα 70χχλμ και μετά ως τα 300χχλμ απροβληματιστα χωρίς κανένα πρόβλημα. Εγκατάσταση με κιt Lovato σε γνωστό εγκατάσταση της Θεσσαλονίκης περιοχή ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Δεν έχω να πω κάτι για το αυτοκίνητο. Σχεδόν 20 χρόνια μέσα σε αυτό έζησα μαζί του περιπέτειες και συγκινήσεις.
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Υγραέριο-Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2005
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:5-10
ΚΥΒΙΚΑ:2000cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Παρακαλούμε συμπληρώστε όλα τα πεδία και αξιολογήστε το όχημά σας
Το αγόρασα καινούριο το ’05 32000€
Έπρεπε να πάρω διαμέρισμα τότε και όχι μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά είναι από τα λάθη που το μετανιώνεις μετά…
Τεσπά σαν αμάξι ήταν τέλειο, άνετο, ταξιδιάρικο. Το σταμάτησα από την κυκλοφορία (παρέδωσα πινακίδες) το 2019 γιατί πήρα διπλοκαμπινο επαγγελματικό και δεν υπήρχε λόγος να συνεχίζω να δίνω 660€ τέλη και 2η ασφάλεια.
Τα χρόνια που το κυκλοφόρησα έκανα 300000χλμ απροβληματιστα* με τα σέρβις του όπως προβλέπεται 2 αλλαγές ελαστικών 1 αλλαγή σετ συμπλέκτη και ότι άλλο σε αναλώσιμα. Δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα εκτός από τις πρώτες ημέρες που είχε θέμα με το μπλοκ του πολλαπλασιαστή στα μπουζί, αλλά ήταν εργοστασιακό και αλλάχτηκε δωρεάν από την εγγύηση 2 φορές σε 2 μήνες. Από τότε και μετά δε ζήτησε κάτι άλλο. Ακόμα τώρα που κάθεται 5 χρόνια έξω, είναι άριστο και δεν έχει εμφανίσει δείγματα σαπιλας ή καταστροφής της μπογιάς, που πάει να πει η πεζό έκανε καλή προεργασία στο φινίρισμα των μετάλλων. Κατανάλωση είχα 9.5-11λτ/ 100χλμ. Υγραέριο το είχα από τα 70χχλμ και μετά ως τα 300χχλμ απροβληματιστα χωρίς κανένα πρόβλημα. Εγκατάσταση με κιt Lovato σε γνωστό εγκατάσταση της Θεσσαλονίκης περιοχή ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Δεν έχω να πω κάτι για το αυτοκίνητο. Σχεδόν 20 χρόνια μέσα σε αυτό έζησα μαζί του περιπέτειες και συγκινήσεις.