Κάτοχος ενός 307cc το κάμπριο της σειράς 307. Μηχανικά μετά απο 120.000χλμ μπορώ να πώ πώς είναι τίμιο χωρίς σοβαρές ζημίες στον κινητήρα και κάτι σοβαρο. Τα ηλεκτρικά του όμως δράμα. Οι γρύλοι παραθύρων χαλάνε σάν παιχνίδι στα χέρια ενός 3χρονου, τα πίσω φανάρια στο cc είναι led και ναί το ένα μου κάηκε και αναγκαστηκά πάς για νέο φανάρι. Μικρο ζημιές όπως το πάρκινγκ κοντρόλ και χαλασμένους διακόπτες τς έχεις στο τσεπάκι. Απο άνεση άν δεν εισαι συνοδός στα πίσω καθήσματα θα έχεις φοβερή άνεση ακόμα και για μεγάλο ταξίδι. Η οροφή ηλεκτρική hardtop δουλευει καλά. Άν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα τέτοιο αμάξι άν και με τα προβλήματα του θα του το πρότεινα, για αμάξι σχεδόν 20 ετών είναι τιμιότατο.
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2005
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:5-10
ΚΥΒΙΚΑ:1600cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Αντώνης
21/06/2023
4.0
Πρόκειται για το sw με προσθήκη αερίου μετά από 120Κ χλμ.
Τώρα έχει 265Κ χλμ
Πολύ ευχαριστημένος
Λίγα μηχανικά προβλήματα
Μια αντλία υδρ.τιμονιού
Και μια φλάντζα στο καπάκι του κινητήρα λόγω αερίου.
Επίσης 3 φορές αντλία βενζίνης λόγω αερίου μάλλον.
Ηλεκτρικά πολύ ευχαριστημένος. Στα 240Κ έβγαλε πρόβλημα με τον ποκυδυακοπτη των φώτων
Ανάβουν μόνα τους όταν χρησιμοποιείται το φλας και μπλοκάρει η κόρνα.
Πολύ άνετο
Τίμιο αυτοκίνητο.
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2004
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:10+
ΚΥΒΙΚΑ:1600cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Κώστας Σπανος
08/08/2023
3.3
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2011 με 38500 χιλιόμετρα.Σημερα μετά από δώδεκα χρόνια έχει 132.000.Εχειχρειαστει εκτός των λαδιών και των φίλτρων που αλλάζονται αυστηρά κάθε έτος η μετά από 8000 χλμ λάδι 5w30 full synthetic ένα σετ ιμάντα εκκεντροφόρου δύο ζαμφορ εμπρός δεξιά τακάκια εμπρός πίσω δισκοπλακες μπροστά και δεύτερο σετ τακάκια δισκο πλατώ συμπλέκτη λόγω φθοράς ρουλεμάν του συμπλέκτη στα 80000 χλμ και πέρυσι χρειάστηκε ολική επισκευή κιβωτίου ταχυτήτων με αλλαγή όλων των ρουλεμάν.Εχει χρειαστεί επίσης να αλλαχθούν οι φούσκες στα ημιαξόνια και μια τσιμουχα στο δεξί ημιαξόνιο.Περαν αυτών να τονίσω ότι Παρ ότι το αυτοκίνητο δεν φυλάσσεται σε γκαράζ με στο αυτό σημαίνει έχει αξιωσημειωτη ποιότητα και υλικών και κατασκευής στο ταμπλώ.Μετα από είκοσι χρόνια δεν τρίζει τίποτα υπάρχει φθορά στη στεφάνη του τιμονιού και θόρυβος αεροδυναμικός σημαντικός λόγω φθοράς των τσιμουχων στα παράθυρα της πόρτας του οδηγού όταν το οδηγείς με ταχύτητα άνω των 120 χλμ.Εαν είχα χρήματα για νέο αυτοκίνητο το νέο 308 θα ήταν σίγουρα μια από τις επιλογές μου.
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2003
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:10+
ΚΥΒΙΚΑ:1600cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
MΑΚΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
21/11/2023
3.7
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΤΡΙΑ
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2008
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:0-2
ΚΥΒΙΚΑ:1400cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Κωνσταντίνος
01/02/2024
5.0
Τίμιο αυτοκίνητο πάρα τα χρόνια του, τριξιματα μετά από 23 χρονια, λογικό, φυσιολογικές φθορές, είναι το 2ο Peugeot που έχω μαζί με ένα 306, τα μοτέρ τους είναι αθάνατα, ακόμα ακι τώρα η απόκριση του στο γκάζι είναι απολύτως ικανοποιητική!!!
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2001
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:0-2
ΚΥΒΙΚΑ:1600cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Στέργιος Αβραάμ
10/07/2024
4.3
Στα 160000 χλμ φλάντζα κεφαλής.
Το αυτοκίνητο έχει 190000 χλμ αγορασμένο καινούργιο το 2002.
Εξαιρετικό ταξιδιαρικο με τεράστιους χώρους και για άνετα και ξεκούραστα ταξίαδια!
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2002
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:10+
ΚΥΒΙΚΑ:1600cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Παρακαλούμε συμπληρώστε όλα τα πεδία και αξιολογήστε το όχημά σας
Κάτοχος ενός 307cc το κάμπριο της σειράς 307. Μηχανικά μετά απο 120.000χλμ μπορώ να πώ πώς είναι τίμιο χωρίς σοβαρές ζημίες στον κινητήρα και κάτι σοβαρο. Τα ηλεκτρικά του όμως δράμα. Οι γρύλοι παραθύρων χαλάνε σάν παιχνίδι στα χέρια ενός 3χρονου, τα πίσω φανάρια στο cc είναι led και ναί το ένα μου κάηκε και αναγκαστηκά πάς για νέο φανάρι. Μικρο ζημιές όπως το πάρκινγκ κοντρόλ και χαλασμένους διακόπτες τς έχεις στο τσεπάκι. Απο άνεση άν δεν εισαι συνοδός στα πίσω καθήσματα θα έχεις φοβερή άνεση ακόμα και για μεγάλο ταξίδι. Η οροφή ηλεκτρική hardtop δουλευει καλά. Άν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα τέτοιο αμάξι άν και με τα προβλήματα του θα του το πρότεινα, για αμάξι σχεδόν 20 ετών είναι τιμιότατο.
Πρόκειται για το sw με προσθήκη αερίου μετά από 120Κ χλμ.
Τώρα έχει 265Κ χλμ
Πολύ ευχαριστημένος
Λίγα μηχανικά προβλήματα
Μια αντλία υδρ.τιμονιού
Και μια φλάντζα στο καπάκι του κινητήρα λόγω αερίου.
Επίσης 3 φορές αντλία βενζίνης λόγω αερίου μάλλον.
Ηλεκτρικά πολύ ευχαριστημένος. Στα 240Κ έβγαλε πρόβλημα με τον ποκυδυακοπτη των φώτων
Ανάβουν μόνα τους όταν χρησιμοποιείται το φλας και μπλοκάρει η κόρνα.
Πολύ άνετο
Τίμιο αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2011 με 38500 χιλιόμετρα.Σημερα μετά από δώδεκα χρόνια έχει 132.000.Εχειχρειαστει εκτός των λαδιών και των φίλτρων που αλλάζονται αυστηρά κάθε έτος η μετά από 8000 χλμ λάδι 5w30 full synthetic ένα σετ ιμάντα εκκεντροφόρου δύο ζαμφορ εμπρός δεξιά τακάκια εμπρός πίσω δισκοπλακες μπροστά και δεύτερο σετ τακάκια δισκο πλατώ συμπλέκτη λόγω φθοράς ρουλεμάν του συμπλέκτη στα 80000 χλμ και πέρυσι χρειάστηκε ολική επισκευή κιβωτίου ταχυτήτων με αλλαγή όλων των ρουλεμάν.Εχει χρειαστεί επίσης να αλλαχθούν οι φούσκες στα ημιαξόνια και μια τσιμουχα στο δεξί ημιαξόνιο.Περαν αυτών να τονίσω ότι Παρ ότι το αυτοκίνητο δεν φυλάσσεται σε γκαράζ με στο αυτό σημαίνει έχει αξιωσημειωτη ποιότητα και υλικών και κατασκευής στο ταμπλώ.Μετα από είκοσι χρόνια δεν τρίζει τίποτα υπάρχει φθορά στη στεφάνη του τιμονιού και θόρυβος αεροδυναμικός σημαντικός λόγω φθοράς των τσιμουχων στα παράθυρα της πόρτας του οδηγού όταν το οδηγείς με ταχύτητα άνω των 120 χλμ.Εαν είχα χρήματα για νέο αυτοκίνητο το νέο 308 θα ήταν σίγουρα μια από τις επιλογές μου.
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΤΡΙΑ
Τίμιο αυτοκίνητο πάρα τα χρόνια του, τριξιματα μετά από 23 χρονια, λογικό, φυσιολογικές φθορές, είναι το 2ο Peugeot που έχω μαζί με ένα 306, τα μοτέρ τους είναι αθάνατα, ακόμα ακι τώρα η απόκριση του στο γκάζι είναι απολύτως ικανοποιητική!!!
Στα 160000 χλμ φλάντζα κεφαλής.
Το αυτοκίνητο έχει 190000 χλμ αγορασμένο καινούργιο το 2002.
Εξαιρετικό ταξιδιαρικο με τεράστιους χώρους και για άνετα και ξεκούραστα ταξίαδια!