Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΗ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ. ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΚ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΖΗΜΙΕΣ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 230.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ RENT A CAR ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ. ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΙΚΑΡΙΑ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ. ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ.
ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Βενζίνη
ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2010
ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:5-10
ΚΥΒΙΚΑ:1100cc
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Παρακαλούμε συμπληρώστε όλα τα πεδία και αξιολογήστε το όχημά σας
Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΗ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ. ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΚ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΖΗΜΙΕΣ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ 230.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ. ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ RENT A CAR ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ. ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΙΚΑΡΙΑ-ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ. ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ.