Alfa Romeo Tonale

Details

1 Review

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    5
  • SERVICE ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
    5
  • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
    3
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
    5
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    5
  • ΑΝΕΣΗ
    5
  1. SGL
    12/06/2023
    4.7

    Αρχικά εργονομικά

    1)εξαιρετική θέση οδήγησης όσον αφορά το κάθισμα τύπου μπακετ που για τον σωματότυπο μου το βρήκα ιδανικό (183-92κιλα) και την ορατότητα εμπρός/πλαγιά. Πίσω η έκδοση μου δεν έχει 3ο προσκέφαλο στη μέση γεγονός που διευκολύνει πάρα πολύ την ορατότητα.έχει μεγάλο πίσω τζαμί.
    2)εξαιρετικά εύκολο infotainment και φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό
    3)μεγάλα παράθυρα για πίσω επιβάτες (σχόλιο του μικρού που του άρεσε ότι βλέπει εύκολα έξω).
    4)τεράστιο πορτμπαγκάζ με διπλό πάτωμα 520l.
    5)καπώ με αμορτισέρ και όχι βέργα (ευχάριστη έκπληξη)
    6)αρκετά καλός ήχος βασικού ηχοσυστήματος με 6 ηχεία, equalizer, sound mapping
    7)διακόπτης φλας χωρίς αντίσταση (τύπου bmwx2 που είχα κάνει test drive και το θυμήθηκα)
    δεν μου άρεσε η τεχνητή δερματίνη του τιμονιού της έκδοσης καθώς φαίνεται και αισθάνεσαι ότι δεν είναι δέρμα.
    9)άψογος και παραμετροποιησιμος ο πίνακας οργάνων με πολύ όμορφα γραφικά. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών όπως και κάποια πιο σπάνια πχ πυξίδα, θερμοκρασίας λαδιού, ροπής, τάσης V μπαταρίας σε αληθινό χρόνο στο infotainment.
    10)ρεζερβουάρ 55 λιτρα- γεμάτο έβγαλε ένδειξη για 785χλμ(ιδωμεν).
    11)φώτα led βασικής πολύ καλά και led και στην μεγάλη σκάλα.
    Οδηγικά τώρα:
    1)πάρα πάρα πάρα πολύ ελαφρύ τιμόνι που ξενίζει για τον όγκο του αυτοκινήτου. Μόνο στο d του dna βαραίνει αλλά όχι όσο θα ήθελα ή περίμενε κανείς. Θέλω χρόνο να το δοκιμάσω και να επανέλθω με πιο κατασταλαγμένη άποψη.
    2)η καλύτερη ανάρτηση σε suv αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Ειλικρινά οι κλίσεις στο Διονυσο προχθές που το έφερα ήταν ανύπαρκτες- οκ δεν το πίεσα αλλά σε κλειστές εναλλάξ στροφές καταλαβαίνει κανείς ότι έχει πολύ καλή συμπεριφορά και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά στημένο. Σε λακούβες επίσης δεν καταλαβαίνεις τίποτα- 2 επίπεδα καλύτερη επιλογή η έκδοση με τις 18αρες από την Speciale που είχα κάνει test drive. Για χώμα δεν ξέρω ούτε πρόκειται ποτέ να το πάω. Μου φαίνεται σαν αίσθηση ότι έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από την speciale- δεν ξέρω αν ισχυει.
    3)κινητήρας και απόκριση στο γκάζι αναιμικός στα a/n.πέραν του τεστ που έκανα χθες θα οδηγείται μόνιμα στο d γιατί είναι άλλο αυτοκίνητο. Στα a/n νιώθεις ότι οδηγείς φιμωμένα 100 άλογα ενώ στο d νιώθεις ότι έχεις 35-40% περισσότερη δύναμη κάτω από το pedal. Θα γράψω και κατανάλωση στο d για να έχετε πλήρη εικόνα.
    4)κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πολύ καλό, χωρίς κομπιασματα η χαζές καθυστερήσεις που δεν ξέρει τι θέλω να κάνω αλλά αδικείται από τον κινητήρα -το αυτοκίνητο είναι για παραπάνω άλογα σαφώς!!
    ηχομόνωση πολύ καλή – μόνο λίγος θόρυβος από τα ελαστικά που είναι Goodyear f1 eagle και ισως είναι λίγο σκληρά (δεν τα ξέρω δεν είχα ξανά στο παρελθόν).
    5)Φρένα χωρίς να τα έχω πιέσει φυσικά μου δίνουν αρκετή αυτοπεποίθηση και δεν έχουν καθόλου νεκρή διαδρομή -δαγκώνουν προοδευτικά αλλά έχεις αίσθηση όσο πατάς ποσο επιβραδύνει.
    Θα τολμήσω να γράψω σαν πρώτη εντύπωση ότι μου θύμισε μια πολύ αναβαθμισμένη οδηγικά συνολική αίσθηση από το ford kuga st line του 17 που είχα για 4 χρόνια ( με εξαίρεση και επιφύλαξη για το τιμόνι στο d το οποίο θελω χρόνο).

    ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ:Υβριδικό Βενζίνη
    ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2023
    ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΑΣ:0-2
    ΚΥΒΙΚΑ:1500cc
    ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ:ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

Παρακαλούμε συμπληρώστε όλα τα πεδία και αξιολογήστε το όχημά σας

Add a review

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
SERVICE ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΑΝΕΣΗ